Budget merken? Eyes Lips Face

Vandaag heb ik een review voor jullie!  elf

Deze review gaat over een oogschaduw setje van E.L.F.

Als allereerst is het een set van 5 kleuren oogschaduw, die allemaal apart verpakt zijn.

Het is dus geen oogschaduw pallet!!! 

De kleuren zijn zwart, middenbruin, paars, champagne en highlighter. Ook vind ik de verpakking waar ze in zitten, heel simpel maar toch heel chique !! Ze zien er best wel duur uit, terwijl dit merk juist heel betaalbaar is voor mensen die niet zo’n groot budget hebben. elf (2)

Ik vind de pigmentatie van de oogschaduws echt heel goed, je hebt heel weinig nodig om een intense kleur op je ogen te krijgen.

Persoonlijk vind ik de zwarte en de paarse kleur heel erg mooi. En deze zijn ook heel mooi om te combineren. De kleuren zijn makkelijk aan te brengen en vlekken niet.

elf oogschaduw (2)swatches ELF

Ik gebruik wel altijd een oogschaduwbasis van Hema, zodat het nog beter en mooier blijft zitten. Maar eigenlijk is dat niet nodig bij deze oogschaduw. 

De kosten van deze oogschaduw set was €6,00 op de site van ELF. De oogschaduw heb ik ruim voor kerst al besteld, want deze behoorde tot de kerstcollectie van 2014. De review is niet heel erg op tijd maar toen had ik deze blog nog niet 🙂 Dit betekent dat het product niet meer te krijgen is, maar ik wilde graag mijn ervaringen met jullie delen! E.L.F. is echt een heel goed budget merk, het is echt goede make-up voor een kleine prijs !! Hieronder staat het linkje van de website van E.L.F. 

www.eyeslipsface.nl

Plaats een reactie