Provocalips by Rimmel London 2

Provocalips by Rimmel London 2

Als insider van Vera Camilla mag ik de provocalips van Rimmel Londen gaprovocalips 5an testen en reviewen.  Ik kreeg de kleuren 500; Kiss Me You Fool, dit is echt een hele mooie intense rode kleur!! Hij knalt echt van je lippen af!!! De tweede kleur die ik heb ontvangen was de kleur; 310 Little Minx, dit is een hele mooie fuchsia tint.

Deze week heb ik de kleur nr. 500 Kiss Me You Fool uitgebreid getest. Ik begon de week met zoals altijd 3 dagen school. Op maandag 31 maart begon mijn schooldag om 10 uur dus ik stond om 8 uur op en begon met mijn daily make-up routine! Nadat ik klaar was mijn make-up, deed ik de provocalips op. En liet hem drogen en deed daarna de Lock & Shine erop.

20150403_14201220150403_141653

Daarna besloot ik om te gaan ontbijten, dit deed ik met 2 boterhammen en een glas jus d’orange. Daarna ging ik naar school en had ik 2,5 uur les achter elkaar. In de pauze daarna nam ik 1 boterham, een sinaasappel en een kopje soep. Ook hierna bleef hij perfect zitten. Net zoals die ’s ochtends zat tijdens heb opdoen.Screenshot_2015-03-30-19-37-19

Om half 4 was ik vrij en ging ik naar huis. Toen ik huis kwam, was de lipstick een klein beetje versleten aan de binnenkant. Maar daar zag je verder niks van, behalve als je een duckface deed.

Eenmaal thuis ben ik weer bezig gegaan met school ( huiswerk, I DONT LIKE IT ), en toen nam ik een appel en die at ik gewoon zonder hem in stukjes te snijden. Ook toen gaf de lipstick niet af !! Ik liet het zelfs aan mijn vader zien. Hij was ook best verbaast hierover !!

Uiteindelijk was het ongeveer 23:00 uur en toen besloot ik mijn lipstick eraf te halen, dit ging ook met heel veel moeite. Hij blijft echt muurvast zitten ( GEWELDIG ).

Op donderdag heb ik altijd stage, ik volg de opleiding Verzorgende IG. IG staat voor individuele geneeskunde. Daarvoor loop ik 2 dagen per week stage in de ouderenzorg. Ik mag geen felle of heftige make-up op, daarom heb ik ze donderdag en vrijdag ook niet getest. Maar dit heb ik dubbel en dwars goed gemaakt door ze op zondag 5 april te testen.

Op zondag 5 april ben ik naar een concert geweest. Dit leek mij echt de perfecte gelegenheid om deze provocalips te testen. Ik begon rond 10 uur met klaar maken etc. Rond een uurtje of 11 heb ik de provocalips opgedaan. Daarna gingen ik en mijn zusje op de fiets naar mijn vader toe. En vanaf daar gingen wij m’n andere zusje en mijn moeder weer ophalen en daarna gingen we naar mijn oma toe. Daar was het heel gezellig. Rond half 2 bracht mijn vader ons naar het station. Normaal zou hij ons brengen met de auto, maar hij heeft een ongelukje met de auto gehad. En daardoor durft hij niet zover te rijden.Screenshot_2015-03-30-09-05-08

Het concert was in Utrecht, dus wij gingen met de trein naar Utrecht.

We kwamen om 3 uur aan in bij het concert gebouw. Er stond al een mega rij, en we moesten tot 18:00 uur wachten. Want toen gingen de deuren pas open. Gelukkig scheen het zonnetje en was het heerlijk warm in de rij ( soms echt te warm )

Eenmaal binnen was het super warm en werd er door de beveiliging en de EHBO water uit gedeeld. Dus ik heb gewoon uit een flesje gedronken en nog zat mijn lipstick goed. Na veel gezang en gegil verder, was het concert afgelopen.

In de trein terug kon ik het niet laten om te checken hoe mijn provocalips erop zat. Nou hij was ietsjes uitgelopen en bij mijn mondhoek was het ietsje weg maar je zag het bijna niet. Hij zat eigenlijk nog precies zo als toen ik hem op deed. We waren rond 23:15 uur weer thuis, toen heb ik nog iets gegeten.IMG-20150405-WA0015

Ik was zo ontzettend moe, dat ik met make-up en al op naar bed ben gegaan. Vanochtend hadden we paasontbijt, en de provocalips zat nog steeds op mijn lippen. Echt bizar, hoe deze blijft zitten !!! Uiteindelijk heb ik besloten om hem er rond half 3 ’s middags er maar af te halen.

Screenshot_2015-04-06-08-31-14

Conclusie:

Ik heb deze provocalips iets uitgebreider getest dan de vorige, en ben nog verbaasder dan ik al was. Deze provocalips heeft ongeveer 28 uur non stop op mijn lippen gezeten en begon nadat ik ermee had geslapen pas te slijten. Wauw wat een prachtig product is het toch !!

Ik vind het echt een hele fijne vloeibare lipstick, die echt waarmaakt dat die 16 uur blijft zitten. En eerst was ik er best sceptisch over, want je hoort zo vaak dat een lipstick 12 uur of langer blijft zitten en dan na 6 uur er al bijna compleet af is.

Als je opzoek bent naar een goede vloeibare lipstick, raad ik je deze echt aan.

De provocalips zijn te koop bij o.a. kruidvat

PS:

Op www.veracamilla.nl en op haar YT kanaal Vera Camilla heeft Vera al een filmpje gepost over de provocalips met een aantal post/kleine reviews van een aantal andere insiders en zelf zit ik er ook tussen. Verder volgt er nog een artikel met onze reviews op de blog van Vera.

Hier de link van het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=89OeU_cXVH4

Screenshot_2015-04-05-08-51-47

Plaats een reactie