Victoria’s Secret passion struck body butter

Ik was bij de opening van de nieuwe Victoria Secret winkel op Amsvsterdam Centraal.

Wat ik echt ontzettend leuk vond was dat Jiami Jongejan er ook was. www.jiami.nl is haar blog, neem ook zeker daar een kijkje. Want Jiami blogt als een malle en nog super goed ook!

Ook ben ik met Jiami op de foto gegaan, want ja Jiami is echt geweldig en heb ontzettend veel bewondering voor haar. En haar blog hoort bij mijn all time favorites.
20150917_161054

De goodiebag die ik kreeg bij de opening van de winkel. In de goodiebag zat onder andere deze heerlijke Passion Struck body butter. Hij ruikt naar fuji apple & vanilla orchid. De geur is echt heerlijk, een van mijn favoriete geuren tot nu toe. De geur is zoet, maar met een fris randje door de geur van de fuji apple. Maar de Vanilla Orchid is toch wel de overheersende geur en ruik je het sterkst.20150918_080320

De substantie is echt een soort luchtige boter. Hij smeert heel erg makkelijk uit en hij trekt heel erg snel in. Hij is ontzettend voedend en mijn huid voelt echt een stuk zachter en soepeler aan.

20150918_080409

Ik vind het een ontzettend fijne body butter, hij smeert lekker. Trekt goed in en je hebt een heerlijk zachte huid. En de geur blijf je de hele dag ruiken, heerlijk

De exacte prijs weet ik niet omdat ik hem gekregen heb in de goodiebag, maar op het internet stonden verschillende prijzen dus heb ongeveer het gemiddelde genomen.

Deze body butter kost rond de €13,00 & €14,00

Plaats een reactie