Catrice liquid metal eyeshadow & Catrice kohl kajal

Vandaag heb ik een review van 2 producten  van Catrice.20150420_094621

Ik was laatst aan het winkelen en stond voor het schap van Catrice. Ik zag ontzettend mooie oogschaduws, en kon het niet laten om even te gaan swatchen! Het gaat om de Liquid Metal Eyeshadow.

De oogschaduw is nummer 100 What Do You Sea en deze oogschaduw heeft een mooie metallic groene kleur. Het is echt een oogschaduw met veel glitters, perfect voor een mooie avondlook. De oogschaduw is best zacht, daardoor laat er in een keer heel veel poeder los. Als je de oogschaduw aanbrengt, valt het onder mijn ogen. Dit komt doordat de oogschaduw erg zacht is.20150420_094855

Misschien ligt het eraan met welke kwast je de oogschaduw aanbrengt, maar bij mij zaten mijn hele wangen onder de oogschaduw.

De pigmentatie is redelijk. Je hebt wel 2 laagjes nodig om de kleur echt goed op je oogleden te krijgen, en een oogschaduw basis is zeker niet overbodig want de oogschaduw creased best snel!!

Van deze oogschaduw zijn er in totaal 9 verschillende kleuren

010 – Look Me In The Ice

020 – Gold n’ Roses

030 – We Are The Champagnes

040 – Under Treasure

050 – Mauves Like Jagger

060 – Nougat It Right

100 – What Do You Sea?

110 – Underworld Evobluetion

120 – Satina van der Woodsen dit is een nieuwe kleur in deze oogschaduw collectie

Catrice Kohl Kajal

Bijpassend bij de oogschaduws van Catrice heb ik een oogpotlood gekocht. Dit is een Catrice Kohl Kajal in de kleur 160 I Have A Green. Deze kleur past ontzettend mooi bij de oogschaduw, want de kleuren groen staan erg mooi bij elkaar. 20150420_094454

De buitenkant van het potlood is metallic groen. De kleur van het potlood is ook metallic groen. Het potlood is qua structuur heel erg zacht, dit komt omdat het een kohl potlood is. Het pigment van het oogpotlood is ontzettend goed, de kleur is zo ontzettend mooi. Ik heb hem gebruikt als eyeliner en voor een lijntje onder mijn oog.

20150420_09465320150420_094855

Hij brengt heel erg fijn aan, maar doordat het potlood zo zacht is wordt de punt heel snel klein en moet je hem ontzettend vaak bijslijpen.

De Liquid Metal Eyeshadow kost €3,99 en is te koop bij Kruidvat en het oogpotlood kost €1,99 en is ook te koop bij Kruidvat.

Plaats een reactie