Star Violet Veluxe Pearl by MAC

Hey allemaal,20150224_094421

Een aantal weken geleden ben ik wezen shoppen in Arnhem samen met mijn beste vriendin! We gingen naar de primark, douglas, lucardi en noem maar op. Bij de douglas zag ik de MAC counter en natuurlijk moest en zou ik er even kijken.

Lees gauw verder

Toen kwam een hele aardige MAC visagist of in iedergeval iemand die daar werkt voor MAC en vroeg of hij mij kon helpen.

Ik zei: Ja ik zoek een mooie oogschaduw om mijn ogen wat diepte te geven en toen ging hij mij helpen. Hij deed een oogschaduw op en dit was zo’n ontzettend mooie paars/rode kleur. Deze heb ik dan ook gekocht, het is mijn aller eerste MAC oogschaduw en tot nu toe bevalt hij super goed. Vaak is de eerste kleur die je pakt ook gelijk de goede.20150224_094522

Aangezien ik een beetje groenige ogen heb, past een paars/rode kleur er heel goed bij. Door deze kleur krijgen mijn ogen echt diepte. Een prachtig effect !! De pigmentatie van deze oogschaduws zijn echt waanzinnig.20150224_094636

Je hebt maar zo’n klein beetje nodig om de gewenste kleur en het gewenste effect te krijgen. Hierdoor doe je ook best lang met een oogschaduw.

 20150224_094506

De prijs van deze oogschaduws zijn zeker niet goedkoop. Voor deze oogschaduw betaal je €17,50. Normaal zou ik dit ook niet zo snel kopen, maar ik had nog een VVV bon liggen van 20 euro. Die heb ik hiervoor gebruikt

 

Hopelijk vonden jullie het leuk

 

x veerle

Plaats een reactie