Essence All About Greys

Hey allemaal,20150814_093037

Vandaag heb ik een review voor jullie van 1 van mijn favoriete budget merken Essence.

Ik heb ongeveer een maandje geleden dit palette gekocht, nu pas tijd gehad om te reviewen.

Essence All About Greys oogschaduw palette

Essence heeft allemaal nieuwe paletten in de lijn van All About. En de all bout greys sprak mij heel erg aan. De mooie grijze tinten en de zwarte oogschaduw zien er prachtig uit.

Het doosje ziet er erg classic uit. Het fijne is dat je doordat het doosje doorzichtig is de oogschaduw kleuren kunt zien. Het is lekker simpel, maar toch mooi.

De kleuren van het doosje zijn stuk voor stuk prachtige kleuren. De kleuren zijn perfect voor een mooie dramatische smokey eyes look. Natuurlijk heb ik ook swatches gemaakt.

Wauw, de pigmentatie van deze oogschaduw kleuren is echt bijzonder goed. Ik sta echt verstelt. Zo’n goede pigmentatie voor dat geld, had ik totaal niet verwacht. De zwarte 20150814_115041

De textuur van de oogschaduw is super zacht en niet korrelig, hierdoor brengen ze heel erg fijn aan.

Dit palette is echt prachtig, ik raad hem zeker aan om te kopen. Je krijgt er geen spijt van.

Je kan er echt prachtige looks mee maken, de lichtste 2 kleuren kan je zelfs als highlighter gebruiken. Ze zijn prachtig

20150917_092707

20150917_092626-1

Dit palette is te koop bij de grotere Kruidvat filialen met een 3e Essence schap.

Plaats een reactie