W7 In The Nude palette

In februari van dit jaar, ben ik samen met mijn zusje naar de huishoudbeurs geweest. Daar kwamen we een stand tegen van w7. Ik was erg blij toen ik die stand zag, want ik had al een tijdje een palette op het oog. Dat palette was: In The Nude. Dit is een dupe v20150315_101554an Naked 3, helaas heb ik deze niet in mijn bezit. Overigens Naked en Naked 2 ook niet.. Helaas iets te prijzig voor mij.

Het oogschaduw palette ziet er echt prachtig uit, de kleur van het doosje is echt ontzettend mooi. De oogschaduws zien er ook erg mooi uit. Ik kon niet wachten om ze te gaan swatchen. Dit heb ik dan ook met alle plezier gedaan

20150315_102540

Latte – Angel – Venice – Marilyn – Copper Pot – Sun Kissed

Alice – Bad Manners – Coffee Cup – Mud Slide – Tokyo – Fashionista

20150315_101639

Ik vind dat de kleur Latte helaas wegvalt op mijn huid, daar is mijn huid toch echt te licht voor. De andere kleuren vind ik een heel mooi pigment hebben. Sommige oogschaduw zijn toch wat korreliger en een aantal zijn juist weer heel zacht. Ik vind Angel, Coffee Cup en Fashionista de mooiste kleuren. Deze kleuren zijn ook erg goed gepigmenteerd en komen mooi uit op mijn oogleden.

Helaas tijdens het blenden gaan de kleuren in elkaar over en lijkt het net alsof er 1 kleur op je ooglid zit. Dit komt doordat de oogschaduws zo zacht zijn. Dit is het enige minpuntje, voor de rest is het echt een heel erg mooi palette die ik bijna dagelijks gebruik. Ik gebruik bij deze oogschaduws een oogschaduwbasis van Essence, omdat door de zachtheid van de oogschaduw het heel snel gaat creasen.

Ik ben over het algemeen erg tevreden over dit palette, het is een mooi en niet al te duur palette. Voor 8 euro is de kwaliteit erg goed, en zeker de moeite waard om deze in je stash te hebben!

Je kan dit palette kopen bij o.a. www.makeupmusthaves.nl en kost € 7,99

Plaats een reactie